2011. szeptember 20., kedd

Miss Italia 2011

Tegnap este megválasztották az új Miss Italiát. A verseny helyszínét áthelyezték Montecatini Termébe, Toszkánába. Korábban évekig a Parma közelében fekvő Salsomaggiore Termében zajlott ez az esemény. Egy kicsit én is követtem a tévében, épp nem volt mit csinálnom, de az eredményhirdetést már nem vártam meg. Ma pedig láttam, hogy pont azt a lányt választották meg, akire én is szavaztam volna. Azért furcsa belegondolni, hogy még csak 18 éves, majdnem feleannyi idős, mint én. Inkább egy hirtelen megnőtt kislánynak tűnik. Te jó ég! Hagyjuk is a kort, foglalkozzunk inkább Miss Italiával. Stefania Bivonénak hívják, calabriai, idén fejezte be a gimnáziumot és szeret énekelni.


Korábbi hires Miss Italiák (legalábbis, akiket én is ismerek): Gina Lollobrigida, Sophia Loren, Simona Ventura, Anna Falchi, Martina Colombari, Cristina Chiabotto.
A verseny máris sok kritikát kapott, tény, hogy talán jobb lett volna, ha nem szólaltatják meg a lányokat olyan kérdésekkel, mint pl. milyen egy tipikus napod, amire volt, aki azt válaszolta, hogy reggeltől estig nem csinál semmit… Voltak szépek, kevésbé szépek, nagy részük tényleg nagyon fiatal. Mégis mit várhatunk egy ilyen szépségversenytől?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése