2011. szeptember 29., csütörtök

Az olasz pasik és a foci

Az egyik kedvenc reklámom, ami szerintem igen jellemző az olasz pasikra meg talán a nőkre is. Tanulság: amikor focimeccs van a tévében, hagyjuk hogy párunk azt nézze, ne rángassuk el romantikus vacsorára, sétára, ki tudja hova. Persze nem az összes focimeccsre gondolok, nálunk például úgy működik, hogy amikor Juventus meccs van, az szent, ő azt nézi, én meg azt csinálok, amit akarok. A többi meccsnél meg, ha tényleg nagyon fontos valamiért, általában már napokkal korábban szól, így én is tudom, hogy arra az estére én magamnak szervezek valamit. Amikor meg én vagyok salsa tanfolyamon, nyugodtan nézheti a kevésbé fontos focimeccseket is kedvére. Nálunk ez a rendszer bevált, főleg ha arra gondolok, hogy mielőtt összeköltöztünk volna, minden este meccset nézett.
Annak aki esetleg nem tud olaszul: virág, nyaklánc, stb. ára Mastercarddal, amikor a pasi felugrik az asztaltól: Igen! Vége van! Nyertünk! Majd: két helyen lenni egyszerre, megfizethetetlen. Vannak dolgok, amiket nem lehet megvásárolni, a többire pedig ott van a Mastercard.
Nem reklámozni akartam a kártyát, csak egyszerűen annyira tipikus és ötletes, hogy muszáj volt feltennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése