2011. május 25., szerda

Montemarcello



Adós maradtam a múlt hétről egy blogbejegyzéssel és főleg néhány képpel Montemarcellóról.

Montemarcello tulajonképpen Amegliához tartozik, de ez inkábbb csak a hivatalos része a dolognak, egy montemarcellói sosem mondaná azt, hogy ő amegliai. Montemarcellóban kb. 300-an laknak. Amikor ezt először hallottam, kicsit furcsán néztem. Aztán amikor először ott jártam, megértettem, hogy a barátom miért is van oda érte (ő korábban ott lakott).

Pár évvel ezelőtt Ameglia elhívta azt a bizottságot, amelyik arrról dönt, hogy egy település bekerüljön-e Olaszország legszebb települései közé. Maga Ameglia is jellegzetes falu, de amikor a bizottság meglátta Montemarcellót, nem Amegliát, hanem Montemarcellót vette fel a listára…:)


A képek szerintem magukért beszélnek.


Montemarcello egyébként évek óta kedvelt helye főleg a milánóiaknak, hétvégenként “leugranak”, a házak pedig rettenetesen sokba kerülnek. Mindenképpen megér egy kitérőt annak, aki a környéken jár.


Kilátás az egyik irányba
Kilátás a másik irányba a nyitókép a blogon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése