2011. március 21., hétfő

Római hétvége


Mivel egy barátnőm pár napot Rómában töltött, hétvégén mi is leugrottunk oda. Az út tőlünk kocsival nem is olyan hosszú, kb. 4 óra kényelmesen. 10 évvel ezelőtt egy hónapot töltöttem Rómában a nyári egyetemen és azóta is voltam már párszor, a város tehát nem volt ismeretlen, így megengedhettük magunknak azt a luxust, hogy csak mászkáljunk, nézelődjünk.

A Római Maraton a Piazza Navonán
Vasárnap rendezték meg a 17. Római Maratont is, kár, hogy nem tudtuk hamarabb, a rövidebb, 4 km-es távot én is le tudtam volna futni és ez azért Rómában elég szép élmény lett volna. Nem baj, majd legközelebb….

A Római Maraton - versenyzők

A Római Maraton - szurkolók
Rómáról természetesen több száz képet is lehet csinálni, én most csak kedvcsinálónak teszek fel néhányat.

A Spanyol Lépcső
A Trevi-kút
A Fórum Romanum és a Colosseum
A Haza oltára
A Szent Péter Bazilika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése