2011. január 31., hétfő

Walt Disney és a Telecom Italia

A válság Olaszországban is hatással van a munkaerőpiacra, így itt is elég nehéz munkát találni. Különösen igaz ez bizonyos részeken, így pl. La Spezia környékén is. Emiatt én is olyan helyen dolgozom, ahol korábban nem gondoltam volna, hogy fogok: egy call centerben, de szerencsére nem kell telefonálgatnom, hanem a back office-ban tevékenykedem: ide az ügyfelek nem telefonálnak, hanem faxot vagy levelet küldenek. A Telecom Italiának dolgozom, azon belül is a céges ügyfelek ügyeit intézem, éppen ezért ezt a részt Telecom Italia Businessnek hívják. Az egyik ügyfél valószínűleg kicsit félreérthette, amikor a call centerrel beszélt, így a levelet a Telecom Italia Disney-nek címezte:) Egy pillanatra azért elgondolkodhatott volna, mielőtt leírja…

A másik kedves ügyfél pedig a levelében a call centerrel folytatott beszélgetésre hivatkozott (olaszul is call center) csak éppen így írta le: coll senter… Ja, végül is így hallatszik, minek komplikáljuk a leírását…
Egyelőre ezek voltak a friss termések, amiken az is jót derülhet, aki nem tud olaszul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése