2011. január 11., kedd

Újév

Egy kis késéssel, de idei első blogbejegyzésem is csak megszületik. Ez az év is, a többihez hasonlóan rögtön egy szép kis mérleggel indult. A szilveszter éjszaka, számomra még mindig megdöbbentő mérlegével. Itt ugyanis a petárdázás is igen kedvelt szokás, de Dél felé haladva szerintem akár életveszélyes is éjfélkor az utcára menni, mert a petárdák mellett igazi puskákkal is lövöldöznek. Így a január 1-i mérleg egy halott és kb. 500 sérült volt, amihez még elsején hozzáadódott jó pár sérült, akik az éjszaka fel nem robbant petárdákhoz nyúltak hozzá valamilyen módon (kézzel vagy lábbal) és nem volt szerencséjük (vagyis a petárda mégis felrobbant). Az igazán szomorú ebben, hogy a sérültek között nagyon sok a gyerek…
Az új év tehát itt van, reméljük, kicsit jobb lesz az előzőnél. Én általában nem szoktam újévi fogadalmakat tenni, a napokban azonban mégis készítettem egy kis listát, mit is szeretnék ebben az évben megvalósítani, elérni. Az egyik célom, hogy rendszeresen írjak a blogba, hiszen ötletem lenne sok, csak hát a megvalósítás…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése