2010. december 23., csütörtök

Karácsonyi céges összejövetelek

Magyarországon kimaradtam az efféle karácsonyi bulikból, mivel mindig olyan helyen dolgoztam, ahol egy-két alkalmazott volt, itt Olaszországban viszont többször is részese voltam. Általában egy vacsorát szoktak tartani, mint a mostani munkahelyemen is. A legérdekesebb és legemlékezetesebb céges karácsonyi összejövetelen Bolzanóban vettem részt. Egy autószalonban dolgoztam, amely gyakorlatilag egy épületben volt másik hét autószalonnal, műhellyel és a szükséges irodákkal (egy tulajdonosa volt az egésznek!!). Mivel egy kis válság már érezhető volt, abban az évben úgy gondolták, hogy spórolnak és az össznépi vacsora helyett mindegyik autószalon csak a saját alkalmazottjainak rendezett valami kis vacsit. Nálunk egy szombat délután volt megbeszélve. Kisbusszal felvittek minket a hegyekbe, a Siusi Alpokba. Egy kicsit gyalogoltunk felfelé a hóban, kb. egy óra után felértünk egy kis kunyhóhoz, csodálatos panoráma körben a hófödte hegyekre, tulajdonosok uzsonnával vártak minket. Ezután, még naplemente előtt a bérelt szánkókkal leszáguldottunk (egyszemélyes kis szánkók, én életemben először, féltem is rendesen), utána be a kisbuszba, majd levittek minket egy kis helyi étterembe, ahol megvacsoráztunk.

A szánkózással igazi élmény volt az a nap és a cég még spórolt is…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése