2012. november 23., péntek

A cserebere hete Olaszországban

Évek óta létezik, de így a válsággal talán még aktuálisabbá vált ez a téma. Kicsit mintha visszamennénk a múltba ezzel a kezdeményezéssel, de szerintem jó ötlet. Egy internetes oldalon össze vannak gyűjtve azok a panziók, B&B-k, amelyek valamilyen kis munka, szolgáltatás vagy termék fejében ingyenes éjszaká(ka)t biztosítanak. Az akció elvileg erre a hétre vonatkozik, azaz november 19-25, de szerintem a legtöbbjükkel meg lehet egyezni más időpontban is, a lényeg általában, hogy ne főszezon legyen. Mit kérnek a szállásért cserébe? Sokan szeretnének honlapkészítést, néhányan fordítást, kétkezi munkát, pl. segítséget a lomtalanításban, kerti munkában, olajbogyószüreten, asztalos munkákat, festést, profi fotósmunkát vagy házi készítésű termékeket, biciklit, stb, általában valami olyat, ami javíthatja a szálláshely értékét, népszerűségét, a szolgáltatás minőségét a jövőben. Ha valakit érdekel a lehetőség, biztos talál valamit.
Én még csak most küldtem el egy-két e-mailt (fordítással kapcsolatban), nem tudom, mi lesz a reakció. De egy próbát megér. A honlap: www.lasettimanadelbaratto.it
Más cserékről is hallottam, de én egyelőre még nem próbáltam. Azt láttam, hogy az interneten rengeteg lehetőség létezik.
Nektek van valami tapasztalatotok a csereberében ismeretlenekkel?




2 megjegyzés:

  1. Ez de jol hangzik!! Kar h most utolag olvasom :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most találtam egy másik oldalt, ez gyakorlatilag ugyanaz a lehetőség, csak egész évre vonatkozóan: www.barattobb.it

      Törlés